Avatar billede tommyf Nybegynder
29. juni 2010 - 21:46 Der er 1 løsning

Program/plugin til browseren der viser når man bliver viderestillet?

Jeg kunne godt tænke mig at blive gjort opmærksom på forklædte affiliatelinks. Findes der et plugin til IE eller Chrome som viser hvilke url'er man bliver sendt igennem?

Hvis jeg e.g. trykker på www.testside.dk/tracking.php?id=5 om jeg bliver sendt gennem et affiliatelink inden jeg ender på www.amazon.com, eller om jeg bare blev sendt direkte.

Et program på nettet der følger headers på redirects, inkl. php-redirects ville også være tilstrækkelig.
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. august 2010 - 19:19 #1
Ingen svar.