Avatar billede thecokeguy Nybegynder
07. juli 2010 - 09:22 Der er 4 kommentarer

Auto deaktivering af Aero

Hver gang jeg kører noget intensivt på min maskine, ex. et spil el. lign. Så slår Windows automatisk Aero fra. Problemet er bare at den glemmer at aktivere det igen, når jeg lukker den intensive applikation. Så jeg tænkte om man kunne forhindre Windows i selv at skifte frem og tilbage?

På forhånd tak for råd
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juli 2010 - 12:23 #1
ja, du kan bare slå aero fra.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juli 2010 - 12:30 #2
p.s.
thecokeguy (7.750 point. Point ude: 1.050)
Du har vist en del spørgsmål, du har glemt at kigge på?
Er du sød at gøre dette?

Der er flere og flere brugere herinde, der ikke gider hjælpe folk der ikke afslutter sine spørgsmål, det er derfor jeg skriver.
Avatar billede thecokeguy Nybegynder
07. juli 2010 - 13:04 #3
Hvis jeg var interesseret i at slå Aero fra, så var det jo ikke et problem det ikke blev slået til igen.

Ang. mine spørgsmål... Langt de fleste er afsluttet, men hvor folk aldrig smider svar i stedet for kommentar. Faktisk er problemet ikke at folk ikke svarer, men at de ikke "Svarer", de kommenterer i stedet. Netop dette gør vedligeholdelsen tæt på umulig. Jeg rydder op ca. hver 2. måned hvor jeg må tage stilling til om jeg skal give en tråd lidt mere tid, enten grundet manglen på svar el. manglen på "Svar", el. om jeg skal lukke den selv. Så vidt jeg er bekendt bliver der automatisk ryddet op, når tråde bliver for gamle, så jeg ser ikke det store problem? Jeg har aldrig ignoreret et svar. At oprette en kommentar i en spørgsmålstråd, for at kommentere mine andre tråde i stedet for at sende en PM, se det' er noget rod.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juli 2010 - 14:06 #4
Så vidt jeg er bekendt bliver der automatisk ryddet op, når tråde bliver for gamle, så jeg ser ikke det store problem?

Automatisk oprydning er der ikke noget der hedder.

Der er ikke andet for end at gå i gang med at skrive feedback på div. kommentarer/bede om svar m.m. i dine gamle spørgsmål.
Et stort arbejde ja, men du oprettede dem jo selv i sin tid :)