Avatar billede maron Nybegynder
07. juli 2010 - 20:41 Der er 3 kommentarer

ASP gateway

Er det på nogen måde muligt at sende sms beskeder via en mobiltelefon tilsluttet sin server med usb eller bluetooth. Med et ASP script?
Altså på den måde bruge sin egen telefon som sms gateway.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
14. juli 2010 - 11:20 #1
Hvis du har en nokia telefon.. så kan du lave et script, som via DOS kalder nokia PC suite, og den vej skriver en sms ..

En lidt langsommelig vej, og meget kan gå galt.

Ville nok anbefale at bruge en almindelig sms gateway, som man kan kalde direkte fra ASP
Avatar billede maron Nybegynder
14. juli 2010 - 17:30 #2
God ide. men hvordan laver man så det script.?
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
15. juli 2010 - 10:27 #3
Jamen det kommer an på hvilken gateway du så bruger jo..

ved Comasys.dk har en man kan få adgang til .. men det koster jo pr. sms man sender