Avatar billede Emoejlus Nybegynder
10. juli 2010 - 13:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

0xc19a0022

Jeg får fejl koden 0xc19a0022, blæksystemfejl, på min hp photosmart c6380, jeg har skiftet blæk patroner, og ellers fulgt denne guide:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01458034&lc=en&dlc=he&cc=il&lang=he&rule=6783&product=3655608#N1751

men intet har hjulpet, nogen forslag?
Avatar billede Jensen DK Novice
11. juli 2010 - 07:30 #1
Du har vel haft strømmen fra ledningen helt ud af maskinen?
Ellers kontakt HP support.
Avatar billede Emoejlus Nybegynder
11. juli 2010 - 12:29 #2
Det vil jeg prøve
Avatar billede Emoejlus Nybegynder
05. september 2010 - 12:26 #3
Det var et printerhoved der skulle skiftes, som vi fik af hp, da der stadigt var garanti.
Avatar billede Jensen DK Novice
05. september 2010 - 13:46 #4
Det var da godt at det hjalp at kontakte HP.sopport tak for hjælpen!
Avatar billede michaelmaj Nybegynder
23. december 2010 - 13:51 #5
Jeg har netop lige fået den samme blækfejl. Sådan et lorteprodukt der ikke kan holde til, at der bliver skiftet blækpatron. Det kan de sku stikke langt op bagi!! Lige dagen før juleaften, jeg kan umuligt nå at få en reservedel! Køber ALDRIG et produkt fra HP mere!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. december 2010 - 14:01 #6
Skal vi vædde ;-)

Prøv lige lidt fejlsøgning først - det KAN ske det er en helt anden fejl, eller en generel meddelelse.... - prøv f.eks. at tjekke 3 gange ekstra, at den ny patron sidder rigtigt.
Avatar billede michaelmaj Nybegynder
23. december 2010 - 14:19 #7
Jeg har skam prøvet det mere end 3 gange ekstra, og haft dem allesammen oppe og i igen. Den ting de allesammen sidder i har jeg haft af og på igen. Men det er præcis samme meddelelse og fejlkode jeg får, som han har skrevet øverst på siden. Det er godt nok irriterende! Såå ;-) andre forslag?
Avatar billede Jensen DK Novice
24. december 2010 - 06:46 #8
Du bliver nød til at oprette dit eget spørgsmål, du vil ikke kunne give point her.