Avatar billede tiger_dk Mester
12. juli 2010 - 12:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flytte e-mails fra en Outlook Web Accress til anden Outlook Web Accress e-mail konto..

Hej !

Som spørgsmålet lyder, hvordan gør jeg det, eller kan det overhovedet lade sig gøre, for jeg synes ikke jeg finde noget om det nogen steder.

Det er nemlig fordi jeg har e-mail konto, som vil blive slettet om ganske kort tid, og på den konto er der jo en masse e-mail jeg gerne vil gemme. Så er der i den henseende blevet oprettet en anden e-mail konto, så vil jeg nemlig gerne have flyttet alle de andre e-mails fra den gamle konto over på den nye e-mail konto.

Håber i forstår hvad jeg mener !

Jeg håber det er den rigtige kategori, denne gang - har været noget i tvivl !!

Mvh
tiger_dk
Avatar billede poko1 Ekspert
12. juli 2010 - 12:39 #1
Avatar billede tiger_dk Mester
12. juli 2010 - 12:58 #2
Det er Access jeg mener, det var fordi jeg skrev forkert !
Avatar billede osdata Nybegynder
12. juli 2010 - 14:12 #3
Du er nødt til at have adgang til serveren med en rigtig Outlook eller IMAP for at lave en export.

Ole Stanstrup
O.S. Data
Avatar billede tiger_dk Mester
13. juli 2010 - 13:39 #4
Jeg har nemlig ikke Outlook på min maskine, da det er en Office Studie version jeg har, og der er nemlig ikke Outlook med !

Jeg læste noget i forum omkring det her problemmatik, og der var ebn der forslog at man downloadede det her:

Microsoft Exchange Server Mailbox Merge Wizard (ExMerge)

http://www.microsoft.com/downloads/en/confirmation.aspx?familyId=429163ec-dcdf-47dc-96da-1c12d67327d5&displayLang=en

og at det på en eller anden måde, kunne lave en sikkerhedskopi af alle e-mailene !
Avatar billede tiger_dk Mester
10. august 2010 - 12:28 #5
er der nogen der vil have nogen point ! Det er for sent, e-mailene er desværre væk nu !
Avatar billede tiger_dk Mester
09. september 2010 - 11:36 #6
det er der åbentbart ikke, så jeg tager den tilbage !