Avatar billede kosl99 Praktikant
18. juli 2010 - 20:24 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Min windows 7 key virker ikke mere.

Hejsa

Jeg købte en windows 7 home premium for noget tid siden.
Nu har jeg desværre været nød til at reinstallere min computer nogle gange (er lidt en pilfinger) tror det er en 4-5 gange.
Nu virker min produktnøgle pludselig ikke mere.

Er der nogen som kender til dette, og ved om den kan genaktiveres på ny.
18. juli 2010 - 20:35 #1
Psssssst: ? Point ude: 2.750 ? -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/kosl99 (Dem der ikke er grønne) - du vil få 'pænt' flere indlæg, hvis DU også 'pænt' vender tilbage / lukker til meget gamle dine tidligere spørgsmål ?

Derefter kan du få 'fidusen' ...
Avatar billede haverslev Novice
18. juli 2010 - 20:36 #2
Point ude: 2.750
Hmmm, din "nøgle" til eksperten er vist også udløbet :-)

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede kosl99 Praktikant
19. juli 2010 - 11:43 #3
Så er der vist ryddet nogen lunde op.. Mange af spørgsmålene var der ikke rigtig nogle svar til, så derfor var de ikke lukket.
Avatar billede CCodam Nybegynder
19. juli 2010 - 13:48 #4
Hvor har du købt din Windows Licens?

Hvilken Licens type er det, OEM? Retail?

Du kan evt. give Microsoft Activation et kald:
TLF:  80 70 13 15
Avatar billede kosl99 Praktikant
19. juli 2010 - 16:56 #5
Jeg går da ud fra det er en retail, der står intet om OEM på kassen. Er købt i Fona, ummiddelbart efter udgivelsen.
Avatar billede jenscarlo Juniormester
19. juli 2010 - 20:22 #6
Det er fuldstændig lige gyldigt hvilken licens du har.Windows7 kan aktiveres 5 gange i træk derefter må du ringe til microsoft,men det er nu også meget nemt du får bare en telefonrobot i røret og følg vejledningen.Et godt råd,hav papir og blyant klar det er meget nemmere at skrive de cirka 60 tal du får ned,end at taste dem ind på computeren,det kan du gøre bagefter.Der er aldrig problemer med at få aktiveret Windows.
Avatar billede knuf Nybegynder
19. juli 2010 - 22:45 #7
Kan 100% tilslutte mig indlæg fra jenscarlo.
Har just været turen igennem.
Avatar billede CCodam Nybegynder
20. juli 2010 - 02:06 #8
#6 Hvis man ringer fra en mobil, får man valgmuligheden at få sendt aktiverings koden via sms ;)
Bare et tip til næste gang :D
Avatar billede jenscarlo Juniormester
20. juli 2010 - 19:57 #9
Den med mobilen er virkelig god,det må da absolut være den nemmeste metode,den kendte jeg godt nok ikke,mange tak for den.
Avatar billede kosl99 Praktikant
02. august 2010 - 22:56 #10
CCodam send lige et svar, så giver jeg dig point
Avatar billede 220661 Ekspert
26. september 2010 - 17:16 #11
CCodm se lige #10
Avatar billede kosl99 Praktikant
16. december 2010 - 12:07 #12
CCodam
Vil du sende et svar så jeg kan give dig point. Ellers må jeg lukke uden at give point.
Avatar billede kosl99 Praktikant
31. maj 2012 - 21:49 #13
slukket