Avatar billede Neon111 Nybegynder
20. juli 2010 - 18:27 Der er 3 kommentarer

3g via router

Hej jeg leder efter en router der understøtter at jeg kan sætte min MF651 (USB stick fra 3) ind i en usb port og der af være på nettet på xbox og bærbar på samme tid.

Det lyder jo nemt og så kan i fortælle om alle mulige men mit problem er at jeg har nu brugt godt over 3 timer på at lede efter en router der ikke koster mig en arm men der også er 100% kompatibel med den usb stick som jeg har fra 3 (ZTE MF651 Black) taget fra 3.
Har kigget på følengede men har ikke kunne finde noget information om min usb stick vil virke med dem:

D-Link:
DIR-431
DIR-635
http://www.4gmobiltbredbaand.dk/3g_router.htm

Men vil gerne have noget info om hvad min usb stickl vil virke med.

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig tak.
Avatar billede caspersch Nybegynder
20. juli 2010 - 20:08 #1
Prøv at tage kontakt til virksomheden der sælger, producenten eller 3. De vil helt sikkert kunne hjælpe dig videre, og give et sikkert svar.
Avatar billede smartebenny Nybegynder
18. august 2010 - 10:37 #2
DIR-341 er ikke af D-Link lanceret i DK
DIR-635 virker ikke med dit kort. Det er D-Links egne kort der virker dertil. D-Links kort kræver bare at du sætter dit sim kort ind i USB'en.
Så er der også DIR-457 som jeg selv bruger p.t.
Den er total kringlet at sætte op, men når den så er sat op, så sparker den sku røv.
Avatar billede kasperhy Nybegynder
05. november 2010 - 17:26 #3
Hej smartebenny

Jeg har også en DIR-457, men kan ikke få den til at virke med 3-kort, når jeg bruger den i Sverige.

Kan du fortælle mig præcist, hvad din opsætning er?