Avatar billede juicesworld Nybegynder
21. juli 2010 - 14:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Investering af grafikkort?

Ja jeg sidder jo i den situation hvor jeg overvejer snart at samle en ordentlig bærbar der kan games ordentligt på. Mit dilemma ligger i at jeg er blevet tilbudt et næsten helt nyt Gainward GTX 295 for halv pris med kvittering samt garanti af en af mine venner, det er jo et godt tilbud at få men jeg er i tvivl om det kan betale sig hvis jeg vil være fremtidssikret. Så vidt jeg ved understøtter dette kort jo ikke Directx11, kan det betale sig at købe dette kort hvis jeg gerne vil være nogenlunde fremtidssikret 1-2 år frem i tiden?

Hovedsagligt vil jeg bruge det til at spille den nye star wars MMO (old republic) der kommer i foråret 2011.

Håber nogle af jer eksperter kan give mig noget råd og vejledning mht. dette for jeg er virkelig i tvivl om jeg skal vente og købe et directx 11 istedet, dog er tilbuddet svært at sige nej til da det jo er en af de stærkeste kort der er på markedet nu til dags.
Avatar billede juicesworld Nybegynder
21. juli 2010 - 14:54 #1
Hov mindre fejl der i starten af mit post, jeg vil samle en stationær og har en bærbar :P ikke omvendt!
Avatar billede KHHP Juniormester
21. juli 2010 - 19:41 #2
Hvis du vil være fremtidssikret kunne det være en god idé at investere i et Radeon HD 5xxx grafikkort, da de har DirectX 11 og en rigtig god ydelse, og efter hvad jeg ved kan de køre stortset alle spil der findes i dag i fuld grafik og det spil du vil have tror jeg også de skulle være i stand til at køre fuldt ud, bare resten af systemet kan følge med.
Avatar billede juicesworld Nybegynder
08. august 2010 - 13:32 #3
KHHP læg lige et svar
Avatar billede KHHP Juniormester
11. august 2010 - 15:24 #4
Værgso og god fornøjelse med at samle maskinen