Avatar billede brice Nybegynder
24. juli 2010 - 11:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

XP: Kan ikke finde min PC i fx iTunes og min WiFi printer vil heller ikke finde min laptop

Jeg har min firmalaptop som ikke dukker op når jeg søger via fx iTunes, GoogleMediaserver eller andet på netværket.

Laptoppen er på et domæne (fx tt.testetest.net) så det må være noget med at jeg skal forsøge at tillade at den kan ses af andre computere eller hvad?

tak for hjælpen
24. juli 2010 - 11:35 #1
Pssssst: Det kan også være fordi du har en del GAMLE hænger spørgsmål Point ude: 780 ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/brice (Dem der ikke er grønne) ...

---

Jo - der skal nok være en eller anden policy, der bevirke det opserverede. Meget 'normalt' i størrer firma infrastrukture...
Avatar billede brice Nybegynder
25. juli 2010 - 19:08 #2
så hvordan lukker jeg mine spørgsmål?
25. juli 2010 - 19:42 #3
Avatar billede brice Nybegynder
02. september 2010 - 08:51 #4
fandt ud af at det var en sikkerhedspolicy som lå i Xp. Ved ikke hvad for en men det fungerer nu hvor jeg har opgraderet til Win 7