Avatar billede rasmusj Nybegynder
27. juli 2010 - 01:30 Der er 3 kommentarer

VPS i Danmark

Hej,

Er der nogen der kan anbefale en Stabil VPS udbyder i Danmark. I nuværende tilfælde kører jeg med en VPS hos WiredTree.com, den kører ellers dejligt, men jeg kunne godt tænke mig noget mere lokalt. Nogen der kan anbefale nogen?

Jeg har kigget på Surftown's VPS tilbud, nogen der kører en VPS der? Og hvordan er det?
Hvad kontrol panel bruger de (DirectAdmin, cPanel/WHM, Kloxo osv.)? Er den nem at sætte op (her tænker jeg på i forhold til DirectAdmin, cPanel/WHM)?

- RasmusJ, Skive
Avatar billede bmpi Nybegynder
29. juli 2010 - 09:24 #1
Hej Rasmus

Tag eventuelt et kig på http://vpshosting-danmark.dk som også er noget billigere end Surftown. Du får ikke et kontrolpanel som DirectAdmin eller cPanel, da prisen i såfald bliver noget højere, men må i stedet nøjes med Webmin.

Jeg kan godt hjælpe dig med lidt grundlæggende opsætning, hvis du har brug for det ;-)
Avatar billede reupke Nybegynder
29. juli 2010 - 13:36 #2
Der er mig bekendt ikke noget rigtigt kontrolpanel inkluderet hos Surftown i stil med cPanel eller DirectAdmin. Men du har adgang til Power Panel, hvor du bl.a. kan starte/stoppe din VPS og installere software templates.

Men ellers er der http://www.netsite.dk/produkter/vps.html hvor Parallels Plesk Panel er inkluderet. Bemærk, jeg har dog et tilhørsforhold til NETsite, så min anbefaling er farvet :)
Avatar billede gustav1994 Nybegynder
28. august 2010 - 16:04 #3
Har også overvejet en VPS, og når jeg skal til at købe tror jeg, at jeg vælger Surftown, deres priser er meget attraktive og har testet en som kørte perfekt.

http://billedehost.dk/uploads/465336-28_08_2010_logo.png