Avatar billede PlekterDK Nybegynder
28. juli 2010 - 00:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

FTP Server hvilken forbindelse

Hej Alle

Jeg kører en FTP server hjemme hos mig selv, men mit spørgsmål er hvilken forbindelse skal jeg
bruge for at det ikke belaster forbindelsen for meget hos de andre maskiner ? upload /download ?

Jeg har nu: 10 Mbit Download og 1024 Upload
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. juli 2010 - 01:15 #1
Tror du har misforstået noget. Når andre downloader fra din server, så bruger du serverens upload og ikke andet.
Avatar billede PlekterDK Nybegynder
28. juli 2010 - 11:53 #2
Det mente jeg også skulle lige være sikker, men så skal jeg vel også have en bedre upload hastighed ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. juli 2010 - 12:30 #3
Jep, men det er den der koster ;o)
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
25. december 2010 - 23:55 #4
Ja en 1 mbit upload stinker da for vildt til ftp server brug.

Køb en 50 / 10 ved perspektiv eller endnu bedre ved Yousee.