Avatar billede sivasli_ Nybegynder
31. juli 2010 - 16:08 Der er 10 kommentarer

Hukommelseskort virker ikke?

Hej alle,

Er lige kommet hjem fra ferie og vil lægge mine billeder ind på min pc, men den vil ikke.. Når jeg forsøger at åbne scan disk kortet tænker maskinen kun og siger "Svarer ikke"

Det skal siges at jeg heller ikke kan bruge kortet i mit digitale kamera, så går udfra at den har fået en fejl. Men er der mulighed for at redde mine feriebilleder fra et hukommelseskort??
Avatar billede 220661 Ekspert
31. juli 2010 - 16:11 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
31. juli 2010 - 16:11 #2
P C inspector smart recovery skulle kunne det.
Avatar billede sivasli_ Nybegynder
31. juli 2010 - 18:34 #3
super.. forsøger lige.. skriv det som et svar så jeg kan tildele dig point
Avatar billede 220661 Ekspert
31. juli 2010 - 20:03 #4
svar. Men vent med at afslutte til du har prøvet programmet. Vil ikke have point hvis det ikke virker. Så må vi prøve noget andet.
Avatar billede fromsej Praktikant
31. juli 2010 - 20:32 #5
Hvis kortet står som "ikke-formateret" = RAW, kan dette måske hjælpe dig:
http://www.fromsej.dk/Vejledninger/findandmount/fam.html
Avatar billede 220661 Ekspert
31. juli 2010 - 20:40 #6
God guide til at redde data på disk.
Avatar billede sivasli_ Nybegynder
01. august 2010 - 16:36 #7
hmm.. min bærbar kan nu ikke finde kortet og når jeg kommer kortet i min digitale foto maskine siger den kort fejl.. what to do?
Avatar billede 220661 Ekspert
01. august 2010 - 16:52 #8
Her du prøvet #5?
Avatar billede kamerabloggen Nybegynder
03. august 2010 - 20:02 #9
Hej
Hvis du stadig har problemer med dit kort, kan du prøve at gendanne filerne med dette værktøj:
http://www.softorbits.com/flash-drive-recovery/

Mvh
http://kamerabloggen.dk
Avatar billede sivasli_ Nybegynder
14. august 2010 - 11:13 #10
Hej alle og tusind tak for indsatsen..

Sagen lige nu er at min bærbar slet ikke kan finde hukommelseskortet.. What to do??