Avatar billede mr-denner Nybegynder
08. august 2010 - 21:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bærbar m. dockingstation

Hej Eksperter!

Jeg er på udkig efter en bærbar m. dockingstation. Computeren skal primært arbejde med forbindelse til en fjernserver og almindeligt kontorarbejde (tekstbehandling/internet adgang og lign.)

Er der nogen der kender til et fornuftigt bud på dette - jeg håber at kunne holde prisen på max. ca. kr. 5.000,00

Håber I kan hjælpe.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. august 2010 - 21:59 #1
ESPRIMO Mobile U, M, D, og X serien kan du tage et kig på.
De har alle understøttelse af portreplikator.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. august 2010 - 22:06 #2
Avatar billede mr-denner Nybegynder
18. oktober 2010 - 09:12 #3
fda
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. oktober 2010 - 15:50 #4
Nå du er typen vi bare skal ignorere fremover...?
Avatar billede mr-denner Nybegynder
02. december 2010 - 15:04 #5
Hej John

Nej det håber jeg ikke - jeg blev bare ved med at få remindere om at tråden var åben - så jeg lukkede den - kan forstå at det ikke var den rigtige måde at gøre det på.

Åbner gerne en anden tråd du kan få dine retmæssige point på??
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. december 2010 - 20:33 #6
Nej det er ok.

Man godt du vendte tilbage og gav en forklaring.
Jeg håber du nu er klar over at jeg stillede nogle forslag, og forventede at du vendte tilbage med en form for respons :)