Avatar billede silvah Nybegynder
09. august 2010 - 19:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ULØST - Problem - Favet skærm, gentaget lyd.

Hej med jer.

Jeg har for godt et år siden købt mig en stationær pc.

Problemet er dog at nu begynder den at fejle. Jeg har fornyligt formateret den til en WIN-7. Installeret alle drivers osv. så den køre uden problemer.

Og dog.

Jeg har før haft problemet og har det nu igen. Det er således at når jeg f.eks. sidder og spiller nogle spil, så bliver skærmen pludselig en solid farve - f.eks. brun, og lyden "looper". Den eneste måde jeg kan få gang i den igen er ved at force en genstart ved at trykke på min reset knap.

Jeg har søgt over alt, læst 10000000 tråde på både engelsk tysk og har sågar brugt google translate på fransk, spansk og kinesisk. Ingen løsninger er der. Er der nogle der har en her '?
Specs:
Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit
BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz (2 CPUs), ~3.0GHz
Memory: 4096MB RAM
Graphic: NVIDIA GeForce GTX 260

Jeg tænkte at det var grafikkortet, men tror simpelthen ikke på det. Jeg har haft kørt en MSI kombuster og den kørte i 7 timer med en stabil temperatur på 86 grader. Den har aldrig været højere. Og som sagt, det er kun når jeg er inde i spil.

Nogle der har en ide ?
Avatar billede 220661 Ekspert
09. august 2010 - 22:45 #1
86 grader for en stationær pc på grafikken er da lige i overkanten synes jeg, selvom du har stresset den. Burde da ligge 15 grader lavere.
Hvordan ser pc ud indvendigt? Er den støvet i køler ribber?
Avatar billede silvah Nybegynder
10. august 2010 - 11:39 #2
jeg blæser den ca. 1 gang om måneden for at undgå støv, så den er næsten støvfri.
Avatar billede silvah Nybegynder
12. juli 2011 - 05:01 #3
Løste ved køb af ny blæser.