Avatar billede henrikhedemann Nybegynder
12. august 2010 - 19:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Squeezebox

Jeg har en Logitech Classic, som har det med at "falde ud" midt i afspillinger, til andre tider går den helt ud. Det kan virker som om, der er fejl mellem afspiller og Squeezebox server, men når jeg tjekker på pc'en, vises der ingen fejlmeldinger. Er der nogen der har oplevet samme problemer eller noget der ligner, eller har et løsningsforslag?
Avatar billede larsne Nybegynder
26. oktober 2010 - 10:19 #1
Se denen side: http://wiki.slimdevices.com/index.php/NetworkProblemsSecondGuide
Prøv at køre netværkstesten som beksrevet på websiden.

Har du naboer tæt på? hvis de også har trådløse netværk kan de forstyrre hinanden, hvis det er tilfældet så prøv at skifte kanal på din router.
Avatar billede henrikhedemann Nybegynder
27. oktober 2010 - 17:23 #2
Hej Larsne.

Jeg har netop igen igen har fat i min internetudbyder, fordi jeg gentagne gange har haft problemer med min forbindelse. Og langt om længe har de fundet ud af, at der var en fejl i min forbindelse. Yes endelig... for det har jeg ment at der har været i længere tid:-)
Jeg har lige set, at jeg har formuleret mit spørgsmål noget utydeligt. Problematikken har nemlig kun været tilstede, når jeg afspillede musik fra mp3tunes, og aldrig når jeg afspillede fra squeezebox server, så fejlen skulle nu gerne være rettet.
Men takker for svaret, jeg har været inde at kigge, her er garanteret noget der skal prøvet, hvis der igen dukker noget op :-)