Avatar billede hejsletj Nybegynder
12. august 2010 - 22:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Formatering af partitioneret harddisk

Hej. Jeg har partitioneret vores harddisk i 2. En til Mac og en til Windows Vista. Jeg vil gerne have slette Vista harddisken og lagt den sammen med Mac harddisken. Hvordan kan jeg gøre det? Det er den interne harddisk der er delt i 2.
Avatar billede kimtheman Novice
12. august 2010 - 23:03 #1
Ved ikke om dette kan klare det
http://www.partitionwizard.com/
Avatar billede egonspock Seniormester
12. august 2010 - 23:11 #2
Prøv lige med Diskværktøj først. Dvs. Formatter din Vista-disk om til HFS-udvidet(journaliseret) og hiv derefter i sliderne for størrelserne af partitionerne. Det er ikke usandsynligt at det bare virker (det er jo en Mac, om man kan lide det eller ej ;-) )
Avatar billede kado Nybegynder
24. august 2010 - 18:01 #3
Da du oprettede/partionerede disken, var det forhåbentligt via Boot Camp?
Hvis det var, så kan du via Boot Camp igen samle partionerne til een
Avatar billede hejsletj Nybegynder
25. august 2010 - 12:54 #4
Tak for svarene. Løsningen fra egonspock duede. Tak. Vil du lægge et svar ind.
Avatar billede hejsletj Nybegynder
07. november 2010 - 16:36 #5
h