Avatar billede mikaeld Praktikant
15. august 2010 - 23:06 Der er 2 kommentarer

Min netværksforbindelse falder tit af

Hej derude

Jeg har et problem der irriterer mig grænseløst. Jeg bliver tit smidt af netværket og selvom der ser ud til at være fin forbindelse.

Det er et nyt problem for mig ( har en Thinkpad T61 med windows ultimate) so jeg ikke havde på den gale pc på de same netværk

Jeg forsøgte en fejlfinding og her gav den mig følgende besked: Der kan ikke kommunikeres ed enheden eller ressourcen ( primær DNS server )

Trykker jeg f5 et par gange, så er jeg nogen gange tilbage på nettet - men det er super træls og nogen gange går der længere tid
15. august 2010 - 23:37 #1
Snakker vi TRÅDLØST ? Eller KABEL ?

Hvilken slags forbindelse ?

Ter den sig også på samme måde ved andre(s) netværk ?

windows ultimate ? windows VISTA ultimate ?

Har du selv instaleret 100% ? Styr på driversoftwaren ?
Avatar billede mikaeld Praktikant
16. august 2010 - 20:33 #2
trådløs

20 m/bit

Ja den gør det på diverse forskellige netværk

Windows ultimate

Har ikke 100 % styr på driversoftware