Avatar billede PlekterDK Nybegynder
18. august 2010 - 13:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Logitech Illuminated keyboard

Hej Alle

Jeg har erhvervet mig et Illuminated Keyboard fra Logitech men kan kun få det til at virke i BIOS lige så snart Windows loader slukker lyset i den og den virker ikke.

Jeg bruger Windows 7 64 Bit og når jeg tilslutter enheden kan den ikke finde en driver til den.

Jeg har prøvet med den medfølgende cd at installere Setpoint og har også hentet den nyeste fra deres hjemmeside.

i Enhedshåndtering kan jeg se at den ikke finder en driver til keyboardet.

Jeg venter stadig på at Logitech vender tilbage efter deres teknikkere har tænkt over det.

Kort sagt problemet ligger i at Windows ikke finder nogen driver til den.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
18. august 2010 - 14:02 #1
Bare for at tjekke om det er et driverproblem: Har du prøvet en anden USB-port og / eller en anden pc?
18. august 2010 - 14:14 #2
(Der er vistnok en Hotkey på tastaturet for at tænde/slukke for 'lyset' ...)
Avatar billede darrich Novice
18. august 2010 - 14:47 #3
Husker du at køre installations programmet som administrator.
Højreklik og vælg : kør som administrator?
Avatar billede PlekterDK Nybegynder
18. august 2010 - 18:48 #4
#1 Jeg har prøvet en anden USB port og det er helt nyt og er sikker på det er et driverproblem da Windows selv rapporterer at den ikke kan finde en.

#2 Det har du ret i men kan ikke se hvad det har med problemet at gøre. (som sagt keyboardet virker upåklageligt uden for OS i BIOS med lys), men så snart Windows loader slukker det og kan ikke tændes igen da der ikke er nogen driver til at styre enheden.

#3 Ja det gør jeg altid for at være sikker på at alle filer bliver indlæst.
Avatar billede backside Nybegynder
18. august 2010 - 21:22 #5
Har du checket om det overhovedet understøttes af Windows 7 64 Bit?
Hverken mit keyboard(G15) eller mit webcam(Quickcam Pro), begge fra Logitech, virker under Windows 7 64 Bit.
Ingen problemer med 32 Bit.
Avatar billede PlekterDK Nybegynder
18. august 2010 - 23:00 #6
Avatar billede PlekterDK Nybegynder
30. august 2010 - 00:27 #7
Installeret 32-Bit