Avatar billede stornaruto Nybegynder
18. august 2010 - 16:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skal købe pc hjælp!

Hej,

Jeg sidder her lidt frusteret har søgt, søgt og søgt på internettet. Men kan ikke finde nogle billige nogle. Jeg er på udkig efter en stationær uden skærm dog med OS på. Den skal kunne klare COD MW2 og koste mellem 2000-2500kr, jeg ved i tænker med det samme man skal have en til højere pris men, prøv at komme med et bud på en. Alle er velkomne.

Mindst værdi:
CPU 2.0
Harddisk mindst 150GB
Ram mindst 2GB
Grafikkort (et som kan køre MW2 godt uden lag)
Bundkort-- i dont care

Det kan eventtuel også være en barbær men tvivler på kvaliteten og så koster de også mere.

På forhånd tak
Avatar billede bungi Novice
18. august 2010 - 19:05 #1
OS ? Mener du Mac OS X styringssystem?
Avatar billede bungi Novice
18. august 2010 - 19:08 #2
Til 3695 kr.
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99106&type=pcsystem

De laver rigtig gode computere, med masser af power til billige penge
Avatar billede bungi Novice
18. august 2010 - 19:17 #3
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=504555

til 1851 kr., dog tror jeg ikke nogle af de to kan trække modern warfare, der skal du nok af med minimum 5000 kr.
Jeg ville nærmere råde dig til at købe en xbox. Det er billigere, du får et federe gadget og så er det sjovere at sidde og spille på konsol med gutterne.

Pøj pøj med det
Avatar billede stornaruto Nybegynder
19. august 2010 - 08:04 #4
Nu er det sådan at jeg har købt COD MW2 til computer, og da min anden pc kun har 1,7 GHz så ville jeg gerne have en nu da jeg også trænger til at få den udskiftet, btw gider ikke have Mac.

Jeg har kigget på denne:
http://shop.computerplanet.dk/itemDescription/Åbningstilbud27GHz4GBRam160GBHDDOgWINDOWS7_Kampagne+Home+PC+3.html

Jeg ved ikke helt med Onboard grafik kan det trække MW2 godt/rimeligt? Ved ikke helt har ikke nogen erfaring omkring det
Avatar billede IMF-5000 Nybegynder
19. august 2010 - 12:22 #5
Dual core???
Avatar billede stornaruto Nybegynder
19. august 2010 - 16:51 #6
ja det er en Dual core