Avatar billede kimharremoes Nybegynder
22. august 2010 - 11:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bærbare bliver smidt af nettet.

Har fået ny router en level one WBR-3408, jeg har tilsluttet to computere via kabel til routeren og har yderlig tre bærbare som er "tilsluttet" det trådløse netværk. Problemet er at de bærbare et par gange om dagen bliver smidt af nettet og de kan først komme på nettet igen når jeg har slukket og tændt for routeren, både router og modem lyser og blinker som de skal.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. august 2010 - 17:39 #1
Kan man skift kanal på den trådløse del?
Kunne være der var andre netværk der laver kludder i det.
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
22. august 2010 - 21:58 #2
Jeg har skiftet kanal to gange, men jeg prøver igen hvis/når jeg bliver smidt af nettet, det skete sidst i formiddags.
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
26. august 2010 - 17:50 #3
Har skiftet kanal igen, men bliver stadig smidt af nettet en gang om dagen.
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
11. april 2011 - 16:31 #4
svar