Avatar billede rasmusj Nybegynder
01. september 2010 - 22:21 Der er 8 kommentarer

Køb af Windows XP Home/Professional OEM EN/DK

Hej,

Er der nogen der ved hvor man i det Danske land kan købe Windows XP Home/Prof. OEM EN/DK online til billige penge?

Mvh.

Rasmus
Avatar billede poko1 Ekspert
01. september 2010 - 23:23 #1
Her.
http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?varenr=78712&menu=pc&partner=8
virker også som almindelig instalations dvd.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
02. september 2010 - 08:50 #2
jeg har en 3pak win xp pro med sp3 dansk, du kan købe for 1100
Avatar billede kimtheman Novice
02. september 2010 - 11:31 #3
therealyoda er det en OEM version?
Avatar billede kimtheman Novice
02. september 2010 - 11:38 #4
poko1 var det ikke Xp der blev efterspurgt? Det du henviser til er vel en opdatering til vista?

Den sidste Xp her

http://www.computeam.dk/product/index/id/n09-02207/

Men billige penge..Den findes nok ikke billigere og der er faktsik ikke flere derude så køb køb køb..Den sidste på lager.
Avatar billede poko1 Ekspert
02. september 2010 - 11:51 #5
"kimtheman"
Du har ret jeg har åbenbart for meget win 7 i hovedet Hi.
i øvrigt har jeg en XP Pro sp2 med licens label den har aldrig været brugt kan også sælges.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
02. september 2010 - 13:46 #6
Jeg skulle mene det var en OEM, men som sagt en 3pak..
Avatar billede kimtheman Novice
02. september 2010 - 15:11 #7
#6
Det vil 3stk x Win Xp Pro? Som hver i sær må installeres på 1 maskine og som aldrig har været åbnet brugt?
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
02. september 2010 - 15:48 #8
Jeg har vist været for langt fremme i skoene ..
Det var som du skriver, men det var nogle særlige licensvilkår som gjorde man skulle være registreret hos microsoft som en der sætter gamle computere i stand og så preinstaller xp pro på dem inden man sælger dem ..

Deres Microsoft Registered Refurbisher Program

Dette havde jeg ikke lige set .. beklager..