Avatar billede tuidoi Nybegynder
04. september 2010 - 22:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

AJAX form i wordpress?

Hej

Jeg ønsker at lave en AJAX form i wordpress, men hvordan får jeg det til at virke og er det muligt?

Jeg følger denne toturial:
http://www.w3schools.com/php/php_ajax_php.asp

Jeg kan godt få det til at virke uden for wordpress, men når jeg opretter en side via wordpress admin-site virker det ikke. (Jeg bruger HTML redigerings delen og ikke Visual".

Når jeg opretter det i wordpress bruger jeg kun <script> delen også det som skal vise selve knappen osv. selve inputfeltet osv. virker fint, men når jeg skriver kan jeg se at der står i venstre hjørne " opstod fejl på siden"

Den som kan få toturialen eller en anden til at virke i wordpress, må meget gerne poste hvordan :)
Avatar billede public2 Nybegynder
06. september 2010 - 11:46 #1
Jeg går ud fra at det er et auto-suggest felt du vil lave?

Nu har jeg ikke lige kigget dit link igennem mere end blot kort tid, men det jeg selv har gjort på mine wordpress sider hvor jeg gerne vil have en auto-suggest boks, har jeg, i stedet for at genopfinde hjulpet, benyttet mig af wordpress plugins der kan gøre det for dig.

Der er blandt andet et her der gør det i søgefeltet i Wordpress:

http://wordpress.org/extend/plugins/autocompleter/
Avatar billede tuidoi Nybegynder
07. september 2010 - 10:38 #2
Det er desværre ikke selve søgefeltet med suggestions som jeg ønsker. Dette var blot en tutorial som jeg havde fundet for, at lære hvordan AJAX virker, men kan desværre ikke få det til at køre inde i selve content feltet.
Avatar billede public2 Nybegynder
07. september 2010 - 10:43 #3
Prøv eventuelt at se denne tutorial om hvordan man implementere AJAX i et Wordpress Theme:

http://www.1stwebdesigner.com/wordpress/implement-ajax-wordpress-themes/
Avatar billede tuidoi Nybegynder
31. oktober 2010 - 11:36 #4
Fik det aldrig til at virke, men lig et svar.
Avatar billede public2 Nybegynder
01. november 2010 - 14:06 #5
Det kommer her :-)