Avatar billede Ksorens Novice
05. september 2010 - 14:45 Der er 3 kommentarer

Tilknytning af tekst til Facebook gruppe

Jeg har oprettet en Facebook gruppe, og vil gerne gøre det muligt for medlemmerne at læse en tekst på foreløbig et par A4 sider.

Hvis jeg skriver på væggen, er der et max. på 1000 tegn. Og det hører ikke rigtig hjemme under debat.

På min private profil kan jeg skrive et notat, men jeg har ikke testet, hvor stort det må være.

Der er selvfølgelig mulighed for at lave et link, men det kræver jo, at teksten ligger på en anden hjemmeside. Så vidt jeg kan se, kan man ikke uploade et dokument på samme måde som et billede?

Nogen, der har en lys idé?
Avatar billede leif Seniormester
05. september 2010 - 18:22 #1
Hvorfor kunne det ikke høre under Diskussion ? Så ville der jo bare også være mulighed for at snakke om emnet ?
Avatar billede Ksorens Novice
06. september 2010 - 15:14 #2
Det kunne det sikkert også. Jeg er ikke særlig erfaren bruger her, så hvis jeg har valgt en forkert kategori, beklager jeg det dybt! - Ved ikke, om det kan ændres?
Avatar billede Ksorens Novice
11. september 2010 - 17:27 #3
Hej Leif!

Hvordan opretter jeg en diskussion om f.eks. Facebook?