Avatar billede aanonymoss Nybegynder
15. september 2010 - 15:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

mail opsætning

hej

prøver at sætte denne mail op, og får dette tilbage

Meddelelsen kunne ikke sendes, fordi serveren afviste afsenderens e-mail-adresse. Afsenderens e-mail-adresse var: 'fussing@specialstans.dk'. Emne 'test 2', Konto: 'mail.specialstans.dk', Server: 'asmtp.mail.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '550 5.7.1 authentication needed, relaying denied, see http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=23430', Port: 587, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 550, Fejlnummer: 0x800CCC78
Avatar billede leif Seniormester
15. september 2010 - 15:42 #1
Avatar billede aanonymoss Nybegynder
15. september 2010 - 16:20 #2
får jeg ik noget ud af
Avatar billede vejmand Juniormester
15. september 2010 - 16:31 #3
Hvad mener du med at du ikke får noget ud af det?
Har du ændret til asmtp, eller ej?
Avatar billede leif Seniormester
15. september 2010 - 20:17 #4
Og husket at skrive korrekt brugernavn og password.

authentication needed = autorisation behøves = Forkert brugernavn og  Adgangskode eller det mangler
Avatar billede vejmand Juniormester
15. september 2010 - 20:28 #5
En helt anden sag: Er der nogen speciel grund til du ikke lukker dine spørgsmål????
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/aanonymoss
Avatar billede ThomasWandahl Nybegynder
17. september 2010 - 12:14 #6
Hej aanonymoss,

Hvis du ikke allerede har fået løst dit problem, kan du skrive til mig på thomaswandahl(snabel-a)tdc.dk med dine oplysninger. Så vil jeg sørge for, at du bliver kontaktet og hjulpet med dit problem.

Med venlig hilsen

Thomas Wandahl
Kundeservicechef i TDC
Avatar billede vejmand Juniormester
17. februar 2011 - 21:46 #7
Må vi høre løsningen?
Avatar billede germar Nybegynder
21. februar 2011 - 01:32 #8
Jeg havde det samme problem, men det er sådan at TDC afviser f.eks i mit tilfælde at hvis man har gratisdns vil de ikke godkende smtpserveren, selv om mit internet køre hos TDC ??
så jeg bruger nu gratis´dns smtpserver.

Og der kom den op med den fejlkode.