Avatar billede Jesper_V Nybegynder
17. september 2010 - 17:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

jeg kan ikke installere et program i xp?

den skriver:
Unable to write to the temp directory in C:\Documents and Settings\Administrator\Lokale indstillinger\Temp\.
check that you have whrite access to this directory.
17. september 2010 - 17:43 #1
Velkommen til E. ...

Er det sket pludseligt ?

---

Ta' en oprydning med http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/ (Specielt punktet [Register]...)
http://www.ccleaner.com/download/builds/downloading-slim
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.

http://www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Avatar billede Jesper_V Nybegynder
17. september 2010 - 18:03 #2
nej jeg er ikke den store computer ekspert, men min løsning på mange problemmer er at formatere og starte forfra.. så det er li sket for en uges tid siden. Men da jeg så ville installere sony vegas vil den ik være med mere og skriver overnævnte :)
Har li gjordt som du sagde kørt ccleaner selv om jeg ik forstod hvad det jorde godt for, sagde bare ja til det hele.. men det hjalp ik hehe. :)
17. september 2010 - 18:17 #3
Gå i Start > Kør > Skriv: CMD
I boxen skriver du
CHKDSK C: /F /R /X
Normal genstart - og ved næste opstart vil den checke disken; lad den køre færdig...

og/eller

Sæt Windows cd'en i drevet > når den popper-op så luk den ned oppe i det røde X i højre hjørne.
Gå i Start > Kør > Skriv: sfc /scannow - bemærk mellemrummet efter sfc > Tryk OK
Der kommer en bjælke så længe scanningen køre - og når den er færdig forsvinder den igen og du får ikke andre meldinger.
Genstart...
Avatar billede aners Nybegynder
17. september 2010 - 19:34 #4
Jesper_V
Du har ikke skriverettigheder til den mappe. Er du logget på med en gæstekonto / begrænset bruger?

#3 Værktøjet chkdsk er til at detektere fysiske problemer med en lagerenhed. Jesper_V's problem omhandler permissions i filsystemet - hvorfor anbefaler du ham dette?

Burde al snakken om CCleaner, HJT og alt det andet gøgl ikke bare være en del af din signatur? Det synes at være 'svaret' på alt.
Avatar billede Jesper_V Nybegynder
17. september 2010 - 20:32 #5
___Karise_larry
Ved ikke hvad det betyder, men det hjalp på mit problem, da jeg brugte kør :og skrev din sætning. 'tak for det*:)
point til dig, skal bare lige finde ud af at give point.
___Aners
Måske forstår ikke li hvad du skriver, måske har du ret. Men prøvede først, Karise_larry's råd. :)
17. september 2010 - 21:26 #6
Ping...
(Dette er så et [svar]...)

Joooo - #3 gør nogle gange 'underlige' underværker *S* ...