Avatar billede Broholm Novice
04. januar 2000 - 08:59 Der er 7 kommentarer

Spørgsmål om Concorde/Navision programmering?

Var det ikke noget med en kategori til det?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. august 2000 - 11:30 #1
\"Programmer, Økonomiprog.\" !
Avatar billede tommypedersen Nybegynder
09. september 2000 - 10:51 #2
Programmer / Økonomiprog. er til applikationsspørgsmål. Jeg tilslutter mig helt klart til at der bør være en kategori til XAL programmering (XAL er programmeringssproget i C5/XAL)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. september 2000 - 12:28 #3
Vi har nogle \"inaktive\" kategorier, så jeg vil godt høre tilbagemeldinger, om der er bred tilslutning til emnet, inden vi opretter det :)
Avatar billede ulricho Novice
12. januar 2001 - 18:17 #4
Jeg tilslutter mig også. Jeg synes absolut, det må være en fordel!
Avatar billede cr Nybegynder
04. august 2001 - 23:40 #5
Det ville være kanon hvis navision programmering kom med. De fleste andre hjælpe sider på nettet er skod!
Avatar billede Broholm Novice
05. august 2001 - 00:28 #6
www.develop-it.dk er et forum om XAL/C5 programmering.
Avatar billede lasse_32 Nybegynder
09. november 2004 - 18:10 #7
Hej Broholm, jeg har oprettet et spørgsmål vedr. Smart Jump og tegnene ", =, # og ::.
Mariaf mente, at du måske kunne svare på det. Gider du kigge på spørgsmålet??