Avatar billede Hitman Praktikant
19. september 2010 - 18:06 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Defekt Windows cd - kan jeg downloade en ny?

Hej eksperter.
Jeg skal reinstallere en win xp home edt. på min bærbar, og finder nu ud af, at min cd ikke længere virker (den er for ridset).

Kan jeg ikke bare downloade og brænde en ny cd?
Jeg har jo serienummeret, som er under maskinen.

Hvis ja, nogen der kan hjælpe med et link?

På forhånd tak :)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Thakrage Nybegynder
19. september 2010 - 18:16 #1
Jeg kan give dig links, men jeg ved ikke om det er lovligt.
Avatar billede Hitman Praktikant
19. september 2010 - 18:18 #2
Det er det, da jeg jo selv har en ægte licens kode.

Du skal bare være opmærksom på, at dit link IKKE indeholder serienummer :)
Avatar billede 220661 Ekspert
19. september 2010 - 18:48 #3
Hvorfor låner du bare ikke en fra en kammerat, og bruger din egen licens kode?
Samme version skal det bare være.
Avatar billede WPCS Nybegynder
19. september 2010 - 19:04 #4
220661 > Hørt. Det er løsningen.
Avatar billede Hitman Praktikant
19. september 2010 - 19:06 #5
Kender faktisk ikke nogen der kører med xp...derfor!
Avatar billede WPCS Nybegynder
19. september 2010 - 19:11 #6
Der ligger ikke noget til hinder for at hente en på nettet så længe det er rigtige version, det er serienummeret der er unikt og som du har betalt for. Så længe det er en lovlig licens er der ingen problemer.
Avatar billede osigaard Nybegynder
19. september 2010 - 19:16 #7
Hvilken version af Windows XP Home edition drejer det sig om??
Har Windows XP Home edition OEM udensp eller sp 1a, slipstreamet/opgraderet til sp2 og sp3
Avatar billede Hitman Praktikant
19. september 2010 - 19:21 #8
Det er en oem Win Xp SP2
Avatar billede osigaard Nybegynder
19. september 2010 - 19:59 #9
Om min udgave så kan bruges, ved jeg så ikke.
Er du interesseret i at forsøge, så kan jeg sende dig 3 brændte CD'er.
1 stk. m. SP 1a ( masterdisken)
1 stk slipstreamet m. SP2
1 stk slipstreamet m. SP3
Avatar billede Thakrage Nybegynder
20. september 2010 - 07:06 #10
Her.
http://www.megaupload.com/?d=82EITFA2
Der kan du downloade en Windows XP SP3. Den er dog på engelsk.
Avatar billede Bamma Nybegynder
20. september 2010 - 10:54 #11
download en ikke hacked version af windows, altså en hvor du selv kan skriver en din seial, hvis den ikke virker med din nøgle er det fordi du ikke har fået en home udgave, kan godt være cden ikke er lovlig men det er din installation. Tror ikke det er noget man skal være så nærvøs for.
Avatar billede Hitman Praktikant
01. marts 2012 - 19:54 #12
lukker