Avatar billede c-p-h Nybegynder
20. september 2010 - 08:25 Der er 1 kommentar

YouSee kabel TV på en PC/Mac

Mit spørgsmål er hvordan jeg nemmest og billigst får kabel TV på min bærbare PC?

Det er en meget midlertidig løsning, og skal derfor være billig.

Jeg har YouSee kabel TV, og tænker at jeg kan købe et UBS stick eller lignende som jeg kan tilslutte yousee antenne kablet til, og derved få signalet over på computeren.

Har fundet denne http://www.pixmania.com/dk/dk/6052616/art/twintech/usb-dongle-dtt-tt-ut30.html men ved ikke om det er for godt til at være sandt?

Hvis nogle har en løsning høre jeg den meget gerne, og en løsning der virker på Mac vil være endnu bedre.
Avatar billede Beach Mester
21. september 2010 - 03:55 #1
Måske ville lidt OBS og opfølgning på dine gamle spørgsmål give anledning til at flere ville hjælpe her?

//B