Avatar billede morten_hjort Nybegynder
20. september 2010 - 18:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Footer

Jeg har en html-fil, som kører en flash video i baggrunden af siden.
Jeg vil gerne have nogle ikoner i midten nederst på siden (men IKKE under videoen, som er fullscreen), men hvordan gør jeg det?
Jeg er ikke lige en haj til HTML, men har prøvet mig frem med nogle tutorials, men alle sammen kommer frem UNDER afspilleren.

Hvordan gør jeg dette? Skal gerne virke i alle browsere
Avatar billede jokkejensen Novice
20. september 2010 - 18:39 #1
Du kan desværre ikke sætte html oven på flash elementer :/.. el, du kan skjule dem bagved, men de vil ikke kunne ses.

/J
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
22. september 2010 - 13:55 #2
Jo jeg har købt denne og der er der HTML henover videoen:
http://activeden.net/item/as3-xml-youtube-video-background-with-playlist/97588
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
01. december 2010 - 09:34 #3
lukker