Avatar billede Svopper Nybegynder
21. september 2010 - 21:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Apple - produkter

Hejsa allesammen

Jeg har et problem. Jeg har lige købt en iPod touch. Den har et problem med at komme på nettet. Den kan ikke finde mit eget hjemmenetværk, men mine naboers vil den gerne finde. Jeg har prøvet at finde mit netværk manuelt, men stadig ingen held. Min ven har en MacBook, han kan heller ikke finde det. Jeg har en Belkin N router og min internetudbyder er TDC.

Håber i kan hjælpe.

På forhånd tak :)
21. september 2010 - 22:13 #1
... har du nogen KODE eller andet 'halløj' på din [Belkin N router] ?
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
22. september 2010 - 08:40 #2
Køb en Apple air-port og sæt i forlængelse af din Belkin -> det duer ;)
Avatar billede Svopper Nybegynder
22. september 2010 - 12:54 #3
Jo, vi har en WEP2 personlig kode på den
Avatar billede Svopper Nybegynder
22. september 2010 - 14:38 #4
Undskyld, jeg skrev forkert. Vores kode er en WPA2 ikke WEP2. Sorry:)
Avatar billede coderdk Praktikant
22. september 2010 - 21:18 #5
Kører routeren i ren N-mode? Den skal enten køre i B/G/N eller B/G.
Avatar billede Svopper Nybegynder
23. september 2010 - 18:21 #6
God aften

Jeg har fundet ud af det. Jeg skulle bare ind i routerens manuelle setup og ændre kanalen den udsender.
Men tak for de fine forslag.