Avatar billede Slettet bruger
22. september 2010 - 13:23 Der er 3 kommentarer

Indsætte billeder i Excel, der popper op på samme måde som teksten i en "kommentarboks"

Hej,

Ville høre om det var muligt at indsætte billeder i Excel, som en "slags kommentar". Man kan selvfølgelig smide dem ind, som et almindeligt billede, men tænkte om der ikke var en smartere måde at kunne gøre det på, så de ikke fylder ligeså meget på skærmbilledet.

Har en liste over sko fra 1-100 og hvis jeg skal sætte billeder ind af hver sko
fra 1-100 fylder siden af en del. Men hvis jeg derimod kunne oprette et billede, der popper op på samme måde, som en kommentarboks, ville det være til stor hjælp.

Nogle forslag?

På forhånd Tak.

-David
Avatar billede diablo1 Juniormester
22. september 2010 - 16:54 #1
som nødløsning kunne lave hvert nr til et hyperlink til et billede...
vh
Avatar billede excelent Ekspert
22. september 2010 - 18:46 #2
Du kan indsætte et billede i en kommentar
Avatar billede perhol Seniormester
23. september 2010 - 06:17 #3
Indsæt en kommentar.
Dobbeltklik på kommentarrammen, klik på pilen til højre for farve og streger, vælg effekter, og så klikke dig frem til dit billede (Browse).
(kopieret fra exelents svar i http://www.eksperten.dk/spm/807590 )