Avatar billede alex15 Nybegynder
23. september 2010 - 14:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet i lejlighed? Hvad skal man vælge

Hej alle,

Jeg står og skal til at flytte i lejlighed her 1 Okt. Skal i den anledning have skaffet mig noget internet, men system market er en smugle forvirrende på det område.

Jeg har fået lejlighed i det nordlige København Ø, på grænsen til Hellerup.

Der er i forvejen en strandart tv pakke løsning fra You see i ejendommen, men man skal selv stå for internettet.

Nogle der har nogle gode råd til hvad man skal vælge?

Ser frem til at høre fra jer.

Alex
Avatar billede Irena Nybegynder
23. september 2010 - 14:20 #1
Hej Alex,

Jeg har ikke et forslag til hvad du skal have, da jeg ikke bor i det område, men jeg har et forslag til hvad du IKKE skal have :)

Du skal ALDRIG købe ZyXEL produkter (router & modem), som hører med til A+ Arrownet (Internet selskab). Det er noget værre bøvl.

Held og lykke med alt :)
Avatar billede 50573433 Nybegynder
25. september 2010 - 11:11 #2
Der er mange udbydere inden for internet, som ikke er koblet sammen med en antennetilslutning. Prøv først at kikke her http://www.trustpilot.dk/

Selv har jeg brugt www.Fullrate.dk gennem længere tid og det fungerer til min fulde tilfredshed
Avatar billede pallepirat Nybegynder
14. november 2010 - 14:10 #3
Hej Alex,

Hos Dansk Net (www.dansknet.dk) kan du få de bedste priser på bredbånd gennem telefonstikket. Lige nu kampagne på 10/2 Mbit til 179 kr. / md. 20/2 Mbit til 199 kr. / md. eller 40/5 Mbit til 299 kr. / md.

Der er inkluderet telefonabonnement i alle bredbåndsabonnementer.

Mobiltelefoni er lige om hjørnet så det hele kan samles.

Læs mere på www.dansknet.dk - Ægte bredbånd til lavpris.

Venlig hilsen
Kristian

www.dansknet.dk
Bredbånd til lavpris
Avatar billede KamillaS Nybegynder
18. januar 2016 - 15:11 #4
Hej Alex.
Hvis du har mulighed for fibernet, så vil jeg uden tvivl foretrække det. Ved ikke om det er muligt at få når man bor i lejlighed må jeg indrømme.
Jeg har haft Waoo fibernet igennem Bredbånd Nord (www.bredbaandnord.dk), idet jeg bor i Nordjylland og jeg har absolut ingen klager, hvilket jeg altid har haft optil jeg anskaffede mig det.

Jeg vil anbefale dig at undersøge, hvilken udbyder du kan få waoo igennem i København og så tage en snak med dem :-)