Avatar billede Hans Frederik Novice
27. september 2010 - 01:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flyt capture-delen i lightbox 2.04

Hej Eksperter!

Jeg bruger lightbox til min side hansfrederik.dk, men vil gerne have en hel del kommentartekst (som f.eks. kan ses på de første billeder her: http://hansfrederik.dk/index.php?page=billeder&sub=Billeder%20fra%20Rusland&sti=DAG%2002%20-%20ST.%20PETERSBORG) og det giver en dum effekt i lightbox, da bunden går ud af skærmbilledet. Jeg vil ikke lave billederne mindre, så her er løsningen:

"Lav en ny div på venste side af lightbox, hvor captureteksten bliver placeret"

Jeg ønsker at bibeholde den nuværende imageDataContainer til sidetal og "close" klappen, og der skal altså laves en ny box til kommentarteksten.

Jeg er sporløs mht. hvor jeg skal starte, og teksten i lightbox.js giver nogenlunde ligeså meget mening for mig som volapyk.

Jeg håber på jeres hjælp!
Avatar billede Hans Frederik Novice
12. oktober 2010 - 08:36 #1
Ingen forslag?
Avatar billede Hans Frederik Novice
27. oktober 2010 - 08:13 #2
Lukker.