Avatar billede dennism Nybegynder
28. september 2010 - 16:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hosting med flere domæner?

Jeg har i flere år brugt Gigahost.dk til hosting af mine domæner (<10). Jeg synes nu, at nogle af siderne er blevet for langsomme (WordPress og Joomla). Derfor overvejer jeg, at flytte det til et nyt host.

Jeg er bl.a. faldet over denne tyske udbyder:
http://www.hetzner.de/en/hosting/produkte_webspace/level9/

Umiddelbart ser det fornuftigt ud til en pris på ca. 75,- om måneden.
Er der andre udbydere jeg bør overveje også?
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
28. september 2010 - 22:10 #1
Hej Dennis

Jeg har en reseller hos Rochenhost der blandt andet hoster joomla.org. Det fungerer glimrende, og hastigheden er også udemærket.
De har priser ned til $9 om måneden.
Avatar billede dennism Nybegynder
28. september 2010 - 22:49 #2
Hej Kasper,

Tak for svar.
Deres reseller hosting plan 1 ser meget interessant ud. Hos Hetzner skal man betale et beløb for hvert domæne man knytter til sit hosting. Ser det ikke umiddelbart ud til at man skal her?
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
29. september 2010 - 08:20 #3
På deres plan 1 kan du hoste op til 10 domæner. På plan 3 er der unlimited.

Jeg har den gamle plan der ser lidt anderledes ud i forhold til disse - jeg har ingen begrænsning på domæner, men mindre plads og trafik.
Avatar billede dennism Nybegynder
29. september 2010 - 08:27 #4
Mit spørgsmål var mere i forhold til, om man skulle betale et beløb for hvert domæne man flytter til deres host - selvom man kan have op til 10 domæner. Det skal man på en del hosts.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
29. september 2010 - 08:31 #5
Nå ja, det ved jeg ikke. Jeg administrerer selv DNS via gratisDNS.
Avatar billede dennism Nybegynder
01. november 2010 - 08:19 #6
Valget faldt på en reseller løsning hos http://www.webhost.uk.net/, som jeg indtil videre har været rigtig godt tilfreds med.

Smider du lige et svar Kasper?
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
01. november 2010 - 10:00 #7
svar