Avatar billede apromis Praktikant
30. september 2010 - 16:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opret php koder i Wordpress design

Hej allesammen.

Har en udfordring som driller mig.

Jeg har et PHP script jeg gerne vil kører inde i mit Wordpress design.

Bloggen ligger www.side.dk/blog

og vil gerne oprette en side som benytter sig af alt fra bloggen undtagen indholdet og udskrive noget kode jeg definere. Som skal ligge som www.side.dk/blog/side.php

Det kan være lige meget hvilket design det er vel, for de loade vel på samme måde ?

Kan ikke finde sammenhængen hvor jeg tilføjer min helloworld :)

Ved nogen hvordan jeg skal gøre det ?

På forhånd tak.

Hurtigt Svar
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2010 - 17:24 #1
Jeg kender ikke en hujende hat til Wordpress, men det gør Google : )

http://lmgtfy.com/?q=wordpress%20php%20code%20in%20page

De to første hits (fra wordpress.org) ligner noget du kan bruge:
En plugin hhv. en widget - hvad end så forskellen er...
Avatar billede Rebjorn Nybegynder
30. september 2010 - 21:52 #2
Du skal ind i din template og ændre i de individuelle filer hvis du vil have PHP implementeres i din 'template' eller Theme som de kalder det.
Avatar billede apromis Praktikant
01. oktober 2010 - 10:34 #3
T4NK3R --> Kan jeg ikke bruge da man ikke kan bruge session den vej.
Rebjorn --> Dit svar kunne jeg bruge. Ved lidt manupulation af dette http://www.badlydrawntoy.com/2009/10/07/how-to-run-custom-php-code-in-wordpress-the-right-way/ er det lykkes for mig.

Svar og pointsne er dine :)
Avatar billede Rebjorn Nybegynder
01. oktober 2010 - 12:22 #4
Tak :)