Avatar billede k_lindholm Novice
01. oktober 2010 - 14:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skift af tastetur til NC-10

Hejsa,

Jeg har forgæves forsøgt at finde et nyt dansk tastetur til Samsung NC10 (sort), da det gamle er sat ud.

Vil det være muligt at købe et UK eller US tastetur og bare tage tasterne fra det gamle tastetur og flytte over, eller vil det ikke fungere eller har I et forslag til et sted, hvor der kan købes et dansk/skandinavisk tastetur til NC10 i sort?

Kristian
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2010 - 15:58 #1
er det her i orden
men tror bare det er hvidt
http://shop.notebookonline.dk/tastatur/samsung/nc10/model.aspx

m.v.h
Avatar billede k_lindholm Novice
03. oktober 2010 - 16:53 #2
Jeg har fundet det i hvidt, men er primært interesseret i et sort. Har fundet frem til convena.com ved hjælp af Samsung, hvor det lader til, at de kan skaffe et tastetur i sort.