Avatar billede Skillzmize Nybegynder
05. oktober 2010 - 08:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Julefrokost indbydelse

Hej Eksperter.

Jeg skal lave en indbydelse til mimt firmas julefrokost.

Skal have lavet en lille folder med en forside, og så tekst på indersiden.

Og så skal jeg have lavet et alm. a4-ark der skal sendes som PDF eller lign.

Er der nogle kloge hoveder der har en god idé til hvordan jeg laver det? :)
Avatar billede Blandy Praktikant
05. oktober 2010 - 09:23 #1
brug publisher i office pakken. der er mega mange værktøjer til nybegynder til den slags;) mig selv inkluderet;)
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
05. oktober 2010 - 10:08 #2
Send svar :)
Avatar billede Blandy Praktikant
05. oktober 2010 - 10:10 #3
svar he he
Avatar billede nikbomann Nybegynder
12. oktober 2010 - 17:50 #4
Jeg er enig i at Publisher må være det bedste at bruge hvis du ikke har de helt store erfaringer med Photoshop og inDesign m.m.