Avatar billede LarsDC Nybegynder
05. oktober 2010 - 16:44 Der er 1 løsning

VBScript til at kopiere signatur filer i Outlook 2007

Hejsa alle i kloge hoveder!

Jeg står her og skal bruge et lille script.
Har forsøgt at google lidt og teste men kan ikke umiddelbart få knækket nøden og da tiden er knap giver jeg op i håbet om at blive belært lidt.

Scriptet skal i al sin "enkelhed" tage en .html fil indeholdende signaturen med navn, firmanavn osv. samt nogle billede filer der skal bruges, kopiere hele herligheden fra et netværksdrev (Eks. N:\Signatures\*@*.*) og ligge det ned på den lokale maskine i Outlooks signatur mappe (c:\Documents and Settings\%username%\AppData\Microsoft\Signatures\ldc@firmanavn.dk.html) og herefter sætte Outlook op til at benytte denne signatur som standard for alle nye mails samt replies.

Det skal siges at scriptet jo skal finde den rigtige signaturfil så den rigtige bruger får den rigtige html fil hentet.

Som i måske har set gemmes signatur filerne som medarbejdernes email adresse hvilket er <initialer>@<firmanavn>.dk

Spørgsmålet er også om email adresse er det nemmeste format og bruge eller om man skal bruge noget andet fra AD'et som f.eks Fornavn+Efternavn.html.

Jeg håber der er en klog sjæl derude der kan hjælpe mig.
Avatar billede LarsDC Nybegynder
07. oktober 2010 - 10:00 #1
Lukker tråden da problemet er løst.