Avatar billede toranaga_sama Nybegynder
08. oktober 2010 - 11:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Igoogle/netvibes/startside og Chrome

Hej

Jeg bruger idag Netvibes som startside og har også eksperimenteret lidt med igoogle.

Det der irreterer mig mest ved startsider er at der er så meget spild plads. (Netvibes er også lidt langsom)

I Igoogle er der f.eks. det store google søgefelt foroven - men jeg søger normalt bare direkte i adresse linien.

I Netvibes er der også en del spild plads foroven hvor man kan tilføje indhold m.m. men dog en del mindre end i igoogle.

Er der nogen der ved om man kan bruge igoogle uden at have det store søgefelt.

eller fjerne spild pladsen i netvibes.

eller kender et helt tredje startside program der er mere minimalistisk ?
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
08. oktober 2010 - 11:51 #1
Hej jeg ved at i igoogle kan man ikke fjærne det der selt men jeg ved ikke lige om der er ander
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
08. oktober 2010 - 12:40 #2
kig på http://www.klik-it.dk ... måske det var en løsning.
Avatar billede toranaga_sama Nybegynder
08. oktober 2010 - 13:50 #3
tjaeee - har lige leget lidt med det men det spiller ikke helt.

De links der allerede er oprettet står ovenover hinanden og jeg kan ikke flytte dem.

Jeg kan ikke få lov at lave den der ændring der står man skal lave på sit link  - jeg får ikke muligheden for at kopiere genvejen ved højreklik på klik-it.

Kun prøvet i chrome da det er min standard browser
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. oktober 2010 - 17:04 #4
Det giver ingen mening at bruge Google som startside og så fjerne søgefeltet... :D
Avatar billede toranaga_sama Nybegynder
08. oktober 2010 - 17:37 #5
Nu  var det jo ikke Google men igoogle
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. oktober 2010 - 18:21 #6
same "shit"