Avatar billede sanell Nybegynder
11. oktober 2010 - 14:05 Der er 7 kommentarer

har brug for beder netværk

hej alle jeg har ett KÆMPE PROBLEM er næsten lige flyttet ud på landet og har kigget efter hvad internet hastighed vi kan få herude og det ser MEGET SORT UD. Vi bor åbenbart lige i et hål kan ik finde beder æn 512/512 . er der nogen der ved om/hvor man kan få internet over satellite.
Avatar billede NCG Novice
11. oktober 2010 - 14:22 #1
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
13. oktober 2010 - 23:15 #2
Prøv og udfylde dette skema https://www.fullrate.dk/bestilling/ og gå derefter videre.
Som du kan se, er hjemmesiden fra Fullrate. Fullrate har jeg ganske gode og positiv resultater med, da jeg til daglig arbejder med IT.
Det eneste betingelse er, at du har en telefonforbindelse. Denne forbindelse behøver ikke være i drift dvs., at der er fastnet på forbindelsen.
Det har måske ikke din interesse, men priserne er altid incl. fastnettelefon.
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
20. oktober 2010 - 21:19 #3
Du kan eventuelt kaste dit blik på de udbydere, der kører med Wimax.

Det er skyline.dk og net1.dk

men TJEK DÆKNING før du køber noget fra dem af.
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
20. oktober 2010 - 22:40 #4
Jeg vil godt gi' "bredbaandmobilt" ret i, at man skal tjekke dækningen.
Nu arbejder jeg med IT til hverdag, hvor jeg besøget forskellige private kunder. I forbindelse med dette job, har jeg endnu ikke set et mobilt bredbånd, som kunne måle sig med en fast forbindelse, når der også tages højde til prisen.
Har man brug for at være 'mobil' dvs. flytbar, så det det selvfølgelig det bedste ellers ikke.
Sælgerne er 'bedøvende' lige glade med, om det virker eller ej. De skal bare kikke på et dækningskort, men de tager ikke højde for om man evt. boer i en bygning, som er bygget af jernbeton ej heller, om man boer i et ældre hus, hvor isoleringen på lofter er beklædt med alukraft (isolering med aluminiumsfolie).
Jeg har selv lige set det i Korsør hos en kunde, hvor kortet viste fin dækning, men virkeligheden var en helt anden.
Avatar billede sanell Nybegynder
29. oktober 2010 - 00:31 #5
det kunne være at jeg skulle tillægge at den enest mulighed der er at få et beder næt er satellit.
Har haft ringe rundt til de forskellige udbyder både bradbånd mobil mm den beste er 512/512
Avatar billede sanell Nybegynder
30. oktober 2010 - 06:56 #6
hvis det hjælper nogen at gi et forslag så er min adresse vadum kirkevej 100, 9430 vadum
Avatar billede pallepirat Nybegynder
14. november 2010 - 14:30 #7
Hej Alex,

Hos Dansk Net (www.dansknet.dk) kommer der snart mobilt bredbånd der dækker hele landet og til konkurrencedygtige priser! Du burde også kunne få en forbindelse der hvor du bor.

Eksempel:
1 Mbit mobilt bredbånd inkl. 1 GB data til 99 kr. / md.
2 Mbit mobilt bredbånd inkl. 10 GB data til 169 kr. / md.
15 Mbit mobilt bredbånd inkl. 15 GB data til 279 kr. / md.

Hjemmesiden opdateres med de nye bredbånds produkter i uge 46 og her kan du også se et dækningskort for at kontrollere hvorvidt du kan bruge mobilt bredbånd.

Læs mere på www.dansknet.dk - Ægte bredbånd til lavpris.

Venlig hilsen
Kristian

www.dansknet.dk
Bredbånd til lavpris