Avatar billede Babystar85 Nybegynder
13. oktober 2010 - 01:00 Der er 3 kommentarer

Mit internet forsvinder en gang i mellem

Hej.

Jeg har lige fået internet fra Fullrate. Men der er nogen problemer i forbindelsen som gør at den nogen gange siger: Siden kan ikke vises når jeg vil besøge en hjemmeside. Men giver jeg den så en F5 så virker det.

Den er også meget lang tid om at loade hjemmesider.

Jeg har ikke nogen router i mellem. Det eneste der er, er den der indbygget NAR der er i mit modem fra fullrate.

Jeg har før haft modem med nat i, og med dem var der det samme problem.

Derfor er mit spørgsmål om jeg kan ændre på nogen opsætninger som kan fjerne dette problem?
Avatar billede Babystar85 Nybegynder
13. oktober 2010 - 01:02 #1
LOL. NAR=NAT
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
13. oktober 2010 - 09:08 #2
Hvad siger Fullrates support ???
Avatar billede pallepirat Nybegynder
14. november 2010 - 14:07 #3
Umiddelbart lyder det som enten et problem med DNS eller måske et problem med overbelastning af udstyr enten pga. for mange sessions (oftest bit torrent eller lignende).

Prøv at ringe til Fullrate support!

Venlig hilsen
Kristian

www.dansknet.dk
Bredbånd til lavpris