Avatar billede langbein Nybegynder
17. oktober 2010 - 19:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dansk websted for e-books og lignende for skoler

I Norge så finnes det er nettsted som er laget av skolemyndighetene som skal inneholde lærebøkene til ulike fag. Det er nok ikke så videre godt og det er så vidt vites heller ikke så kjempe stor trafikk på webstedet.  http://ndla.no/

Jeg er spesielt på jakt etter e-books og lignende for elektrofag dvs for de som skal bli elektriker og den slags. (Nei jeg aner ikke hva dette heter på dansk.)

Når jeg førsøkte med Google translate så fikk jeg: Lærebøker for elektrofaget = lærebøger for det elektromagnetiske felt

Det stemmer vel ikke helt, men dere skjønner kanskje hva jeg mener.

(Og i alle tilfeller så er adressen translate.google.com)

Finnes det noe dansk nettsted som har "lærebøger", eller annet på web format som man kan bruge ? (Helst gratis)

Behøver også andre fagområder (felt) en elektro. (Matematikk, etc)
Avatar billede swiatecki Novice
17. oktober 2010 - 20:45 #1
Avatar billede langbein Nybegynder
05. februar 2012 - 09:49 #2
ok