Avatar billede thegod117 Nybegynder
18. oktober 2010 - 12:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lejlighed i Århus

Hej alle!

Jeg står i den situation at jeg har en kæreste som desperat mangler en lejlighed i Århus. Og som de fleste af jer sikkert ved er boligmarkedet fuldstændigt kogt over. Jeg har lovet hende at gøre hvad jeg kan i forsøget på at finde en lejlighed, og så tænkte jeg at jeg ville vende mig til jer i håbet om her at kunne finde noget.

Derfor; Er der noget der kender nogen som tilfældigvis står med en lejlighed, har i nogle kontakter til tidligere udlejere i er stødt på når i selv har søgt lejlighed? Eller noget helt tredje.
Alt hjælp har interesse!

Hjælp kan enten postes her eller sendes på en mail til mig på
thegod117 (a) gmail (prik) com

Hun er studerende på Århus Universitet fra februar måned. Derfor skal lejligheden være SU-venlig pris og inden for cykelafstand af universitetet.

På forhånd tak for alt hjælp jeg får!

Alle de almindelige boligsider o.lign. er blevet gennemgået flittigt det sidste lange stykke tid.
Avatar billede jokkejensen Novice
18. oktober 2010 - 13:30 #1
.. definer cykelafstand, og SU-venlig. :)

/J
Avatar billede thegod117 Nybegynder
18. oktober 2010 - 13:49 #2
Cykelafstand 4-5 km, SU-venlig 4000 incl forbrug/måned
Avatar billede amews_aj Nybegynder
18. oktober 2010 - 13:50 #3
Er hun skrevet op på ungdomsboligaarhus.dk ?
Det er nok der der er størst chancer for at få en lejlighed til en overkommelig pris for en studerende.
Det er dog lidt sent at skrive sig op - et generelt problem at mange studerende må pendle det første stykke tid af studiet.
Avatar billede thegod117 Nybegynder
18. oktober 2010 - 14:29 #4
Der er hun skrevet op og har  været det længe efterhånden.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
18. oktober 2010 - 14:38 #5
Der er en del lejligheder derinde med omkring 6 måneders ventetid, så afhængigt af hvor længe burde det være muligt at finde en.
Dog er det desværre ikke på det tidspunkt af året der er størst udskiftning.
Hun skal sørge for at skrive sig op til så mange lejligheder som muligt på ungdomsboligaarhus, og ikke være al for kritisk.
Avatar billede thegod117 Nybegynder
20. februar 2011 - 15:49 #6
Hej alle
Jeg fik vist aldrig fulgt op på dette spørgsmål. Beklager.

amews_aj - Du må meget gerne ligge et svar så jeg kan få lukket spørgsmålet. Det var jo nogle meget fornuftige løsninger du kom med.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
20. februar 2011 - 18:15 #7
Har hun fået fat i en lejlighed?
Avatar billede thegod117 Nybegynder
20. februar 2011 - 19:42 #8
Hun har fået en lejlighed, ja. Det lykkedes igennem en bekendt der tilfældigvis kendte til noget der var ledigt :)