Avatar billede monarq Praktikant
20. oktober 2010 - 21:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Popup ved manglende valg i formular

Jeg har to radiobuttons på en webside hvor man skal vælge om en kunde er privat eller erhverv. Man SKAL vælge en af disse to.
Herunder er et tekstfelt hvor navn på kunden skal stå.

( ) privat
( ) erhverv
[  ] navn

Hvis man begynder at indtaste navn uden at have valgt privat/erhverv skal der komme en popup, som man kan fjerne ved at trykke på en ok knap eller lign.

Kan dette løses på en simpel måde?
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
21. oktober 2010 - 16:23 #1
Avatar billede monarq Praktikant
21. oktober 2010 - 21:53 #2
Præcis det jeg ønskede - tak for det. Smid et svar så du får point...
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
21. oktober 2010 - 22:34 #3
svar