Avatar billede soljan Nybegynder
22. oktober 2010 - 17:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Rettigheder til at skrive i temp

Jeg har fået noget support til et program. De skriver computeren skal ha:

Have rettighed at skrive til mappen C:\brugere\brugernavn\AppData\Local\Temp

Jeg bruger vista
Hvordan sikre jeg at den rettighed er ok ?
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2010 - 18:10 #1
Avatar billede LarsDC Nybegynder
22. oktober 2010 - 18:17 #2
Du skulle kunne højreklikke på mappen Temp under C:\brugere\brugernavn\AppData\Local (Læg mærke til at denne mappe er skjult som standard) og give dig selv rettigheder under fanen sikkerhed. Du skal have Fuld Kontrol.

Det burde gå igen på dine programmer.
Avatar billede soljan Nybegynder
22. oktober 2010 - 20:09 #3
Hvordan giver jeg mig selv fuld kontrol, synes ikke jeg kan se noget ala det under fanen sikkerhed.?

Har slået UAC fra.. (men tror ikke det er det, de mener)
Avatar billede soljan Nybegynder
22. oktober 2010 - 21:16 #4
Jeg har fundet sikkerhed under "Tilpas denne mappe."

Send mig lige et svar, så du får point:-)
Avatar billede LarsDC Nybegynder
23. oktober 2010 - 14:26 #5
Svar :D