Avatar billede kennethbon.dk Nybegynder
22. oktober 2010 - 20:03 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Touchpad zoomer teksten ud

Jeg har lige anskaffet mig en Acer TravelMate bærbar.
Jeg har et rigtig irriterende problem:

Når jeg i Firefox engang imellem kommer til at gøre "et eller andet" - så er det ligesom at der bliver zoomet ud og al tekst bliver mindre. Det er skideirriterende og jeg vil gerne have det slået fra.

Det er noget med touchpad, når jeg rører med begge hænder samtidig (venstre tommelfinger og højre pegefinger - typisk når jeg scroller) - men jeg ikke fundet ud af præcis hvad der sker - og hvordan jeg slår det fra.
Avatar billede elmoe Juniormester
22. oktober 2010 - 20:17 #1
Det må være scrollfunktionen på din touchpad der gør at teksten bliver større. Det samme sker hvis du holder ctrl nede og scroller med musen. Find software for din touchpad og deaktiver scrollfunktionen. Så skulle det virke igen :)
Avatar billede JStaal Nybegynder
22. oktober 2010 - 20:26 #2
Nu har jeg ikke selv kørt med multitouch inputs, men jeg er næsten sikker på du kan gå ind i indstillinger-->museindstillinger og slå det fra..
Avatar billede kennethbon.dk Nybegynder
22. oktober 2010 - 20:35 #3
Tror jeg fandt det i touchpadsoftwaren - det havde et mærkeligt navn som Pinch - tror og håber, det er det - svar så kan jeg give point til jer begge hvis det er.
Avatar billede elmoe Juniormester
22. oktober 2010 - 20:51 #4
Godt det lykkedes.
Avatar billede JStaal Nybegynder
22. oktober 2010 - 21:38 #5
Ja det var godt du fandt ud af det ;)