Avatar billede siggi Nybegynder
23. oktober 2010 - 13:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fra VHS til HD

Jeg vil gerne kopiere de af mine gamle VHS-Disneyfilm, som endnu ikke kan købes som DVD, over på DVD'ens harddisk, så jeg kan skrotte videomaskinen.
Når jeg forsøger at kopiere en film, skriver DVD'en, at "Dette billede kan ikke optages".
Hvordan løser jeg problemet?
Avatar billede ranni Forsker
23. oktober 2010 - 13:53 #1
Har du en DVD optager til fjernsynet, forbinder du VHS til DVD med scartstik og optager på HDD,og brænder en skive med filmene.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
23. oktober 2010 - 14:00 #2
Eftersom dine film er kopisikret, kan du ikke overspille dine film til DVD. Og sådan er det med de fleste købefilm. De kan IKKE overspilles. Du må købe dem en gang til.
Avatar billede poko1 Ekspert
23. oktober 2010 - 14:40 #3
Du kunne jo også købe dig en videograbber og overføre dem til din PC.
http://www.kontorlinien.dk/PartDetail.aspx?q=p:2573466
23. oktober 2010 - 17:39 #4
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2010 - 19:16 #5
Havde også nogle film jeg ville overspille ind på pc og brænde dem ud på dvd, men når jeg startede afspilningen, tændte og slukkede billedet i takt, så det var ubrugeligt.

Og ja 2640 poit ude?? Der er noget at rydde op i. Dem der har lagt et brugbart svar bør du se af få afsluttet.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. november 2010 - 23:57 #6
Denne spørger hører vi da aldrig fra. Afmelder tråden,
04. november 2010 - 06:46 #7