Avatar billede morgue1234 Praktikant
30. oktober 2010 - 11:13 Der er 1 kommentar

Fejl ved telenor internet?

Hej

Jeg har et stort problem med mit internet, men kan ikke finde ud af hvor fejlen er.
Mit internet kører udemærket hvis man bare sidder og bruger en internet browser. men hvis jeg sidder på f.eks. Ventrilo (teamspeak prog.)og spiller spil samtidigt(over nettet) så falder programmet ud.. jeg bliver ikke disconnectet men kan ikke hører hvad andre siger før jeg går ud og trykker Disconnect/Connect. dette sker kun hvis jeg spiller samtidigt.
Hvis jeg i Steam refresh'er efter Gameservere(ip adresser) til CS mister jeg forbindelsen i ca 2 - 3 min.
Ved download af torrent filer lukker den også for nettet i ca 2 - min så kommer det efter et stykke tid.
Nede i Proceslinjen står der også "ingen internet adgang" i de par min.

Har haft ringet til Telenor men de kan ikke se nogle fejl. de kan se min router ikke har haft mistet forbindelsen til nettet og mener det er software relateret. problemet er bare at det er på begge mine Pc'er

OS: Windows 7
Avatar billede chalde Seniormester
30. oktober 2010 - 14:41 #1
Har du kun udstyr leveret fra telenor (router) eller har du selv sat ekstra udstyr på?
Hvis du selv har udstyr på, så test uden dette.
Hvis du kører trådløst, så prøv at teste kablet.