Avatar billede pafpaf Novice
02. november 2010 - 09:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Rapport skal bruges som billedfil

Hej

Jeg har en medarbejderbase hvor der bl.a. laves tlf.lister. De fylder ca 3 sider og skal bruges på vores hjemmeside. Det er nemmest at placere som en jpg-fil.
Hidtil har jeg via Fast Capture lavet printscreen af hele aktive vindue på rapportvisningen, men de betingede formateringsfarver vises ikke rigtigt i rapportvisning, kun i vis udskrift.

Jeg har 2 spørgsmål: Hvordan fås de rigtige formateringer frem i rapportvisning og Findes der en løsning til at gemme flersidet rapport som billedfil?

Tak
Avatar billede jensen363 Forsker
02. november 2010 - 10:06 #1
Ved ikke om det er løsningen i dit tilfælde, men jeg benytter som regel Snapshot format når jeg distribuerer rapporter fra Access
Avatar billede Russeren Nybegynder
03. november 2010 - 11:25 #2
pdf?
Avatar billede pafpaf Novice
03. november 2010 - 21:32 #3
Hej
Jeg har ikke kunnet få EEN PDF-side til at dække er 3-sidet udskrift?
Avatar billede mugs Novice
04. november 2010 - 08:10 #4
Som jensen363 er inde på, skal du prøve med snapshot.

Hvis du f.eks. skal maile en rapport som en vedhæftet fil, er snapshot det eneste format, der beholder formateringen.
Avatar billede pafpaf Novice
17. december 2010 - 08:45 #5
Lukkes. Der er ikke fundet en løsning