Avatar billede u-god Nybegynder
02. november 2010 - 14:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

bærbar pc til 3,5 - 4,500 kr

Hej gutter.
Nu er tiden til at den gamle bærbar lader livet og bliver skiftet ud til en ny. Jeg har ikke så meget styr sådan, så jeg ville gerne have jeres hjælp den skal koste mellem 3500 - 4500 max og den skal bare bruges til hverdags brug, så som at se film, spille lidt computer og studie relateret arbejde og gå på nettet. Den skal også have trådløst netværk men det har alle vel nu omdage.
jeg har set lidt på packard bell LM 81-342 til 4200 kr men jeg ved ikke om det kan gøres bedre?

Mvh
Daniel
Avatar billede JStaal Nybegynder
02. november 2010 - 19:52 #1
Hej Daniel, 3-4k kr. computer der kan kunne spille er altså ikke en maskine der trækker særligt krævende spil, så mit spørgsmål er hvilke spil skal den kunne trække hvor stor skærm og hvor meget plads, da det med se film (dvd) og det studie relaterede ikke kræver det helt store og de fleste standard bærbare kan det. Spil derimod er meget forskelligt, så det er nemmest at høre hvilke spil du regner med at skal spille.

Mvh.
JStaal
Avatar billede u-god Nybegynder
02. november 2010 - 21:42 #2
hehe ikke det store bare Football Manager og det kræver ikke så meget. jeg vil gerne have 500gb hd minimum så jeg kan have nogle film og sådan noget på den. skærmen skal være 15 og ikke mindre. gerne større :P men ja det er ikke mange penge at gøre godt med.
hvad synes du om den packard bell LM 81-342? er den noget værd eller har du nogle bedre ider? :P som sagt har jeg ikke meget styr på det.
Avatar billede JStaal Nybegynder
03. november 2010 - 07:26 #3
Hej igen Daniel.
Den bærbar du har set på er et ganske fornuftigt køb for pengene, jeg personlig kan ikke finde en bedre til billigere penge på edbpriser. Jeg har søgt efter en der var bedre, men jeg kunne finde nogle der var bedre dog med en mindre skærm, men knap så hurtige ram, så den du der har fundet er best bang for the buck, med mindre du gerne vil sidde med en 15" skærm. Hvis du skal transportere den meget er en 17 " et skrummel at flytte rundt med hvorimod en 15" er noget mere handy DOG foretrækker jeg selv store skærme.
God fornøjelse med den hvis det bliver denm ellers skriver du da bare igen, ang. forslag.
Mvh.
JStaal
Avatar billede u-god Nybegynder
17. november 2010 - 00:20 #4
jeg købte den og er rigtig glad for den :) mange tak fordi du gad at kigge det igennem. smid et svar så du kan få dine velfortjente points :)
Avatar billede JStaal Nybegynder
17. november 2010 - 07:18 #5
Alle tiders, ønsker dig god vind med apparatet :D